Založ si blog

Wake up call

Ked nieco skonci … alebo konci  … stale mame pocit ze musime skusit vsetko mozne aj nemozne aby sme to zachranili … aby sme si dali este jednu, tu poslednu sancu zachranit danu situaciu … vztah … cokolvek co nam prave krachuje …

Je to spravne? Mnoho mudrych ludi povedalo tolko myslienok, ktore nam hovoria ze bojujte az do konca … alebo to stare zname, ze nikdy nie je neskoro … je to vobec pravda?
Ozaj mame skusat bojovat? Vyskusat vsetky moznosti na zachranu? A nevzdavat sa?

Od coho to zalezi rozhodnutie, ci zahajit boj, alebo to nechat len tak plavat …. a zabudnut ..

Nie je to prave tak, ze prave ak bojujeme o nieco co uz umiera .. alebo dokonca je pomaly ale isto minulostou … tak prave v tom case prichadzeme o nove moznosti? Nove a stastne zazitky? Stracame dalsie prilezitosti?

Odkial vieme ako sa rozhodnut? Kto nam povie? Rozum? Srdce? Boh?

A ved prave v takychto hranicnych chvilach prichadzame na to, ako velmi je to, ten alebo ta … dolezity pre nase bytie …
Smola je, ak si to uvedomime prilis neskoro .. a uz nie je o co bojovat … alebo o koho .. alebo …. Stale je ta moznost?

Ozaj uz nam neostava nic ine, len uzavriet danu kapitolu nasho zivota? … nevracat sa k spomienkam … ktore nas aj tak len nutia pozerat sa na veci, ktore boli sice krasne … ale uz skoncili … a nasledovne trpime este viac … pretoze jed bolesti sa dostava stale do naseho vnutra a koluje … a koluje …

Ale ako zabudnut? … ako sa prebrat z toho zleho sna … alebo skor reality? …..

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26819x
Priemerná čítanosť článkov: 1676x

Autor blogu

Odkazy