Založ si blog

Adela a On

Niekedy muzom absolutne nerozumiem  … ale to je asi prirodzene, kedze vacsina muzov to iste povie o zenach, ale napriek tomu nejakym sposobom spolu zijeme 🙂
A vobec … ako vznikaju vztahy … ako sa ludia stretnu a daju dokopy … a ako spolu ti dvaja vydrzia az do svojho konca

Adela je velmi mila zena, ale zvlastna … jej otec bol nervak, a to ju poznacilo
Na chlapov je tvrda, neprijemna, ale napriek tomu ju vacsina z nich zboznuje … a toto je pre mna zahada 🙂
Mozno je to prave preto, ze sa snazi spravat ako chlap … s vyhodou ktoru ma 😉 a to su zenske zbrane … keci o tom, ze vnutorna krasa dolezita, su sice fajn, ja im aj verim, ale moja osobna skusenost tvrdi aj to, ze ak je zena len trochu atraktivna pre vacsinu spolocnosti, ma to niekedy aj svoje vyhody
A kedze Adela pracuje v povacsine v muzskom kolektive, vyhoda je na obzore 🙂

Rano kavicka so nejakym sefom … potom cigaretka s dalsim … na komunikatore si popise s dalsim muzskym pokolenim 😉 a pohladnenie jej ega je tu … potom jej zavola muz … a otazka typu : aky film si vcera vecer pozeral? je na svete … ako je toto mozne? … ze o vacsine svojho pracovneho kolektivu vie Adela vsetko … ale o tom co pozeral jej muz netusi …
asi tym, ze zijeme v konzumnej spolocnosti, kde rodina nie je na prvom mieste … kde nas uz pomaly ale isto nezaujima nasa milovana polovicka, ale vsetko ostane … a vsetci ostatni …

Rano vstat … cesta do prace … potom takych idealnych 9 hodin v praci aj s obedom, cesta domov … je 6 hodin a vsetci sme unaveni .. nikto sa nema chut rozpravat, nikto sa nema chut objimat po niekolkych rokoch vztahu, manzelstva …. Vsetci sme radi, ze mame svoj pokoj, svoje miesto doma .. kde nas nikto neotravuje, nic od nas nechce …

A tak po 10tich rokoch manzelstva, sa Adel hrozne zacudovala, ked jej muz povedal, ze ju lubi, dokonca tak velmi akoby sa len prave spoznali … mnoho zien by sa potesilo, ze ake romanticke … Adel sa zatvarila .. ze : “dakujem … ale ja som uz na vyssom stupni nasho vztahu”  … a vysvetlila, ze je rada ze ho ma, ze ho respektuje … ale to lubenie uz nie je to co to byvalo …
Pri rozpravani tohto pribehu som len zasmiala , ze ani nevie ake ma stastie .. ze kolko zien tuzi presne po takomto type chlapa

Mozno ten jej chlad v srdci sposobil jej otec … alebo je to prirodzeny prerod lasky .. zo zalubenosti do niecoho vyssieho …. 🙂

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

hazard, hracie automaty, vyherne automaty

Poslanci schválili úplný zákaz pôsobenia herní a kasín na území Banskej Bystrice

23.04.2024 18:38

Mestskí poslanci posledných viac ako desať rokov pravidelne diskutovali o regulácii hazardných hier, ale nikdy ich úplne nezakázali.

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26830x
Priemerná čítanosť článkov: 1677x

Autor blogu

Odkazy