Založ si blog

4 zeny …

Posedenie 4 kamosiek pri matovom caji mi pripadalo ako z nejakeho serialu … matovy caj staci vymenit za miesany napoj, hoci v tychto mrazivych casoch, to nie je nastastnejsi napad …. kde kazda z hlavnych hrdiniek ma relativne dobry zivot, ale aj tak nie je spokojna … lebo jedna z nich tuzi po rodine … dalsia nevie co chce, ….  alebo je workoholicka …
Je to tym, ze sa nikdy nedokazeme uspokojit s tym co mame, ale snazime sa ziskat co najviac? nejde tu len o materialne statky, lebo peniaze a majetok nie su vsetko …. co potvrdzuje fakt, ze dobra praca, skvely partner, zdravie  nestaci … ale ze je nutne ziskat co najviac zivotnych skusenosti, ktore nam potom pomozu riesit nase zivotne dilemy … alebo prave naopak mame byt spokoni s tym co mame a nechciet viac ….

Niekedy mi to pride tak, ze ak clovek nepozna mnozstvo moznosti, ktore nam tento svet ponuka je stastnejsi a neriesi nic viac, iba si zije spokojnym a neznalym zivotom.
Kazdopadne jedna zo spominanych kamosiek, ma uzasneho chlapa, ktory sa o nu stara ako o svoj poklad, su spolu uz skoro 10 rokov a stale stastni, no napriek tomu sa ziadna svadba nekona …  … je to tym, ze si uz zvykli na to ako funguju a nepotrebuju to riesit ziadnym oficialnym papierom …. alebo je to isty sposob ako si nechat zadne vratka, keby prislo nieco lepsie 🙂 otazkou je, do kedy cakat na to nieco lepsie, a ci vobec nieco take naozaj existuje. V tomto pripade ide asi skor o sladku nevedomost dalsich moznosti. A prave to je na tomto vztahu krasne. Niekedy si zelam tiez zit v takejto nevedomosti a neriesit ziadne zivotne dilemy.

Druha zo zien vzdy patrila medzi najlepsie studentky v rocniku, ci uz na strednej alebo vysokej skole, ale v realnom zivote ma problem. Ked sa uz stala sucastnou skutocneho sveta, nevie sa zaradit. Ako dieta som vzdy pocuvala, ze sa treba ucit a nie len to, ale mat aj dobre vysledky. Samozrejme mne sa nikdy nechcelo, ved ktoremu dietatu sa aj chce J V podstate mozem povedat, ze som jej pravy opak J Ale co je lepsie vynikat v studiu, alebo vediet celit realite, ktora nie je o naucenych pravidlach, ale prave o nepredvidavych situaciach, kde ziadne naucene knihy nepomozu.

Tretia zije akoby v sne. Odmieta prijat realitu a tak radsej sniva. Predstavuje si zivot s clovekom, ktory ju odmieta pre chyby ktore napachala … Pretvarka na stastnu osobu jej sluzi ako ista zastera, aby zvysok sveta nic nevedel a takymto sposobom uteka pred realitou. Je to ista forma pokrytectva, ale co je lepsie …. byt naozaj nestastny a aj sa tak tvarit, alebo ked uz sme nestastni, tak sa aspon skusit navonok tvarit stastne …. Ani jedna z tychto moznosti asi nie je spravna … najlepsie je byt aj realne stasny … alebo skusit bojovat o svoje stastie ….
Posledna z nich momentalne zije zivot na vysokej nohe. Pochadza z malej dediny, kde kazdy kazdeho sleduje, co kto ma, komu sa ako dari, starsi ludia zhodnotili, ze je pomaly ale isto starou dievkou, cas na vydaj je tu … ale ona tvrdi, ze ten spravny cas este neprisiel 🙂  a kedze momentalne zije vo velkom meste so sirokymi moznostami a prostriedkami, ktore jej to mesto a praca ponukaju,   tak  si chce uzivat  tieto moznosti a popri tom celom, sa  tvari ako taka panicka 🙂

Je smutne, ze vacsina z nas sa na nieco hraje, stale sa snazime drzat istu formu, aby ludia nevideli nase chyby a slabosti. Nakoniec nikto z nas ani nevie co realita, kym naozaj sme a na co sa to hrame …. Neviem ci je to tymto svetom, ktory nas nuti byt dokonalymi, nerobit ziadne chyby, alebo si za to mozeme len my.

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26843x
Priemerná čítanosť článkov: 1678x

Autor blogu

Odkazy