Založ si blog

Kedy to uz pride …

Z casu na cas do nasho zivota vstupi osoba, ktora v nasom srdci zanecha hlboke stopy. Myslim ze kazdy z nas uz taku stretol, alebo sa s nou stretava do dnes 😉 …

Tato story je zaujimava uz len tym, ze to bola laska na prvy pohlad, skusana roznymi zivotnymi skuskami, a este stale jej zaver nie je jasny.  Na zaciatku je vzdy vsetko ruzove, zalubene pohlady … letme dotytky … prve bozky …

Skoda je, ze niektori ludia su zakerne svine, a ak nemozu byt oni stastni, tak to nedopraju ani ostatnym. Prave preto, aj nasledujuce dve postavy,  riesili rozne dilemy, odsudzovanie, kritiku,  ….ale to zbytocne riesit … to vzdy bolo a bude …

Stretli sa  v jednom podniku … on bol pohladny muz, ona – slecna so ziarivym usmevom . Usmev sem, usmev tam …  cele to prerastlo do uzasnej lasky, kde obaja naplno vyuzili kazdu chvilku na to, aby mohli byt spolu, aby si mohli uzivat pritomnost jeden druheho .

No nebolo im dopriate, aby mohli tuto lasku dalej rozvijat, kedze ona dostala pracovnu ponuku, ktora sa neodmieta. Povedali si, ze ich laska prekona vsetko, ze tuto sancu vyuziju ako skusku ich vztahu  ….

Len nie vzdy je vsetko tak, ako by sme chceli, alebo ako si naplanujeme. Zial, veci sa veci sa vyvinuli inak. Cesta sa predlzila …. povedali si, ze asi to uz nebude mat zmysel cakat na seba … preto si casom obaja nasli niekoho ineho …

Hoci preslo zopar rokov, stale boli v kontakte. Po case sa opat stretli na neutralnej pode … rozpravali sa, smiali sa … bolo im spolu tak dobre, ako predtym … akoby sa nikdy nerozisli … akoby nikdy neboli s niekym inym …

Zial, v tomto case obaja mali vela pracovnych povinnosti , a opat nemohli byt spolu … kedze ani jeden sa nechcel vzdat svojich prilezitosti  ….

Opat presiel nejaky ten rok … a laska sa este nepominula …

Otazkou je, kedy konecne pride ten spravny cas na to, aby uz mohli byt spolu … kedy sa jeden z nich obetuje pre lasku ….

On … pochybujem ze stretnem este niekoho ako si ty, tak milu, atraktivnu a inteligentu zenu … aj ked si odisla, vzdy si ostala v mojom srdci …

Ona … niekedy len tak, si otvorim fotky na ktorych si ty, my. ..  pozeram a spominam … ake krasne spomienky mame

On … som tak stastny, ze sme sa stretli … vo svojom vnutri citim, ze uz nestretnem nikoho ako si ty … modlim sa, aby sa moj sen stal skutocnostou …

Ona … nikdy som sa nevzdala myslienky na teba … hoci nie vzdy to tak vyzeralo

Koniec tohto pribehu este nie je vobec jasny 🙂 … ako okrem ineho hovori HYMNUS LASKY :       Láska všetko dúfa!

Láska všetko vydrží!

Láska nikdy nezanikne!

… ak je to laska …

Znie to mozno ako take klise, … ale ak by sme neverili v lasku, … a nezili lasku, bolo by nam tazko na tomto svete…

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26846x
Priemerná čítanosť článkov: 1678x

Autor blogu

Odkazy