Založ si blog

Najdeny pokoj

Zacinam mat pocit, ze uz stastne konce ani neexistuju. Vsade kam sa pozriem,riesime, preco byt radsej nestastni ako stastni. … zjavne sme prilis hrdi na to, aby sme sa dokazali povzniest nad malichernostami a skusili sa sustredit na pozitivny vysledok, miesto toho, aby sme si to nestastie v hlave sami privolavali …

V jedno krasne, slnecne popoludnie som si sadla do auta a vyrazila na cesty. Ucel mojej jazdy bol znamo-neznamy … rozhodla som sa totiz zaspominat si na prijemne chvile stravene v istej lokalite nasej malebnej krajiny …
natankovane, nakupene … mozem startovat … poslala som si este jednu sms, ze ak sa niekomu chce … nech pride na „nase“ miesto 🙂

Och, ako milujem cestu autom … hlavne ked idem sama a mozem si spievat na plne hrdlo 🙂 minule som sa tak zamyslela, ze kedysi davno som videla relaciu vysielanu v zahranicenej televizii, kde ludom o ktorych vedeli ze si takto v aute spievaju, naistalovali do auta kameru bez toho aby o tom vedeli a nahravali ich … a samozrejme potom to pustali v telke
keby mne toto niekto urobil … no neviem, ci by som sa nemusela prestahovat do ineho statu
kazdopadne cestu svojim ufulanym tatosom som si uzivala na plno …

Ked som dorazila na miesto, ostala som prekvapena z toho, co ma tam cakalo …
nebolo to kto .. ale co … kopa snehu, ktora len umocnila moje spominanie

Vystupila som z auta … nadychla sa uzasne cerstveho vzduchu … a len tak som sa usmievala 🙂 … celu tuto atmosferu dotvaralo Raffaello, ktore som pojedala a zapijala colou

Konecne som mala dostatocnu hladinu cukru v krvi, zamkla auto, a vydala som sa na prechadzku …
musim povedat, ze uz davno sa necitila tak dobre a hlavne pokojne …
bolo uplne uzasne, len tak sa prejst … precistit hlavu mimo mojej reality … pricom mi vobec nevadilo, ze mi uplne premokli topanky, hlavne ked som objavila nakreslene srdiecko v snehu … aka krasna symbolika … ze to „moje“ srdiecko sa tam predsa zjavilo 🙂

Pomaly, ale isto som si prestala citit prsty na nohach, vratila som sa do auta … nasadla … skontrolovala mobil … sms nedorucena ….

Asi aj keby bola … nikto by sa nebol nezjavil … nevadi … to moje srdiecko, naplnilo aj to nakreslene v snehu 🙂 … ku stastiu nam niekedy staci aj takto malo – ako mne v danej chvili, a v tom je ta krasa …
kazdopadne moja Tour de spomienky sa skoncila stastnym navratom domov, pokojom na dusi, a novou silou do dalsich dni

Vrelo odporucam 🙂 je fajn, zaspominat na prijemne chvile … hoci sa zo spomienok zit neda … aspon nam pomozu prekonat smutok v nasich dusiach

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26810x
Priemerná čítanosť článkov: 1676x

Autor blogu

Odkazy