Založ si blog

Chces ma … Chcem ta

Ked na niekoho velmi myslite, tak si privolate jeho pritomnost … mozno ho nestretnete, ale minimalne vas postretne vsetko, co Vam ho pripomina …

piesen v radiu … jedlo … mozno nejake to slovo, ktore bolo len to vase …

osudove stretnutie dvoch ludi …

on … nestastie v laske ho prenasledovalo uz dlhsie obdobie, praca tiez nic moc …. jeho zivot len tak plynul ….

ona … vecne nespokojna so zivotom, problemy sa len zbierali

potom prisiel ten den …. planovane a pritom nahodne stretnutie tychto dvoch nestastnikov … obaja mali pocit, ze ta druha strana vyzera spokojne, no po niekolkych rozhovoroch prisli na to, ze ani jeden z nich nie stastny … mozno keby boli spolu, mozno vtedy  ….

A myslite ze boli? … kiez by … keby  bol zivot jednoduchy … keby sa stale nieco nezvycajne neprihodilo … asi by sa toto stastie stalo skutocnostou …

Niekedy je asi malo chciet … a snazit sa … niekedy ani snaha nestaci … a niekedy ani skutky  … niekedy to asi len tak nemalo byt ……

Obom ostala v srdci  len jedna velka diera …  bolest …. a tuzba byt spolu … strach

Preco sa bojime? Preco nejdeme za tym co chceme … ale radsej o to prichadzame … a posuvame moznost byt stastny s danou osobou niekomu inemu …

On …. Vidi ju vsade kam sa pohne, premieta si spolocne blaznive chvile … casom …. zabudne…. Stretne inu ….

Ona … je smutna, kazda piesen v radiu je ako krok po rozbitom skle, kazda jej ho pripomina a sposobuje neskutocnu bolest

Asi to  vzdali …

on … nevladal

ona … na teraz to vzdala … asi nema zmysel  bojovat o niekoho, koho srdce patri  uz niekomu inemu …  snad pride ten den, ked budu opat spolu ….

Mozno tie piesne, slova a udalosti co sa nam stavaju, a pripominaju ludi, na ktorych intenzivne myslime su znamenia, ktore nam davaju nadej, ze nase sny a tuzby budu raz splnene … snad raz  …

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26784x
Priemerná čítanosť článkov: 1674x

Autor blogu

Odkazy