Založ si blog

Adela …. ze by to bolo stereotypom?

Ak nas zivot posobi prilis idealne, urobime vsetko preto, aby sa to zmenilo. Niekedy staci ze len tak vyzera, ani idealnym byt nemusi … a my sme schopni urobit hocico preto, aby sme si tu idylku dokazali pokazit.

Na pohlad stastne manzelstvo … keci o tom, aky je jej manzel uzasny … ze ma rada nie prilis vychrtle typy … je fajn, ak sa je o co opriet …
Co sa tyka majetkovych pomerov, tiez sa nemoze stazovat … kupil jej auto … maju krasny byt … minimalne dvakrat od tyzdna si vybehnu na veceru, ved su obaja unaveni, tak to netreba prehanat s varenim.
Na dovolenku sa mozu vybrat kedykolvek … a aj kamkolvek … len keby aj chut bola.

Adela urcite nie je ziadna zlakopka, ved su spolu uz 10 rokov, a ked zacinali, boli len obycajni studenti, ktori nemali dokopy nic. Ale ako vacsine usilovnych a uspesnych ludi sa im podarilo nahromadit si nejake to “bohatstvo” .
Ked uz prisiel cas, uzivania si pohodlneho zivota, nastali problemy … je ale tazko ukazovat prstom, koho je to vina …

Vsetci ale tuzime po istote …. po niekom na koho sa mozeme spolahnut … tak ako Adela na svoju polovicku …. ze ta druha strana je pre nas ochotna urobit cokolvek a kedykolvek … samozrejme, tato “dohoda” by mala platit obojstranne.
a tak ich zivot plynul …. ranne vstavanie do prace … poobednajsie prichody … telka, vecera … pravidelne milovanie …. vsetko vyzeralo a aj bolo az prilis idealne …
potom nastala akasi nespokojnost … zmena pracovneho miesta … pracovneho kolektivu …. nove tvare … nove moznosti …
je fajn, ze nam toto vsetko zivot prinasa … ale na druhej strane musime byt schopni odolat tlaku a takej tej neokukanosti pre nas novych ludi a veci … pretoze ak nie sme … podlahneme ….

Ved to co je nove, je pre nas viac zaujimave ako to, co mame doma … v danom momente, si nie sme vedomi tej hodnoty, ktoru ta istota pre nas ma … pretoze sme ocareni … niecim, co je pre nas nove … a co nas laka spoznat …

Zahranicne sluzobne cesty priviedli Adel ku kolegovi za hranicami nasej krajiny. Ako vzdy, zacalo to nevinne … len obcasnou pokurkou … kavou …. skupinovym obedom … vecerou …. skoncilo sa to denno-dennymi telefonatmi … smiechom ….. bozkami … sexom … priznanim sa manzelovi o nevere …

A teraz co? … ci bude chut bojovat o Adel .. ci to bolo len akesi poblaznenie … alebo ta afera aj nieco znamena ?!
Myslienky, ktore tomuto trojuholniku bludili hlavou …. ako to cele skonci … kto s kym skonci …. bude Adelin muz schopny jej odpustit a pokusia sa to cele napravit? Alebo sa Adel rozhodne opustit vsetko to, co si doteraz budovala a odist na svojou “novou laskou” …
Ktovie … vsetko to ukaze cas ….

Je vsak uzasne, ze niektori ludia su schopni odpustit cokolvek … mozno su hlupi … a mozno prilis dobri …. Alebo velmi miluju …. kto vie 🙂
Ale Adelin muz sa rozhodol bojovat … ved si predsa slubili : v dobrom, aj v zlom.

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

World Press Photo, palestínčanka, gaza, izrael, Mohammed Salem

World Press Photo tento rok vyhrala snímka Palestínčanky s mŕtvym dieťaťom v náručí

18.04.2024 13:40

Usporiadatelia pripomenuli nebezpečenstvo, akému fotoreportéri počas pokrývania vojnových konfliktov čelia.

Julija Navaľná

Vláda v Kyjeve robí chybu. Väčšina Rusov nechce vojnu, len Putin áno, Ukrajinci to chápu, vyhlásila Navaľná

18.04.2024 13:28

Odpovedala, či považuje za jeden zo svojich cieľov nájsť spoločnú reč s vedením Ukrajiny.

Jaroslav Haščák

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Nemecko Halle Súdy Höcke AfD Proces Začiatok

Vplyvný politik Alternatívy pre Nemecko Höcke stojí pred súdom, dôvodom je zakázané nacistické heslo

18.04.2024 13:12

"Nacista, nacista," skandoval na Höckeho dav niekoľko stoviek demonštrantov, ktorí sa zhromaždili pred súdnou budovou.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26809x
Priemerná čítanosť článkov: 1676x

Autor blogu

Odkazy