Založ si blog

Zenska krasa

Pri pohlade na stranky zliav, lutujem vsetkych muzov … moznosti zdokonalovania zenskej krasny su nekonecne …

Na jednej strane je super, ze mame tolko moznosti , ktore nam pomahaju zvyraznit nasu krasu , ale ked to vsetko skombinujeme, je mi vas muzov uprimne luto 🙂
Pretoze sa moze stat, ze vecer zbalite jednu kocku, a rano sa zobudite pri druhej …. A to pocas noci , vlastne neprebehla ani ziadna vymena

Zacnem pohladom zdola nahor ….
Nohy – Topanky … vysoke podpatky nam pomozu mat vysku modelky …. zdvihnu nam ritku … predlzia nohy ….
V pripade ak je chladnejsie pocasie a pouzijeme stahovacie silonky, tak sme o cislo stihlejsie … tak je na nase nohy, zadok a brucho hned prijemnejsi pohlad … nehovoriac, ak to vsetko podporime este aj stahovacim spodnym pradlom … a inymi stahovacimi zalezitostami
Alebo 🙂 budeme pravidelne cvicit, ci si zaplatime za neinvazivnu liposukciu, popocuvame si vysoke tony, ktore pristroj vydava a hned sme stihle
Ked uz mame nohy, zadok a brucho uplne pevne … pokracujeme vyssie …

Prsia … dame si super vystuzene podprsenky, ktore nam zvacsia prsia o jedno – dve cisla … alebo si dokonca mozeme zvacsit dekolt makeupom … tabletkami … ci kremom
Alebo 🙂 vyuzijeme sluzby plastickej chirurgie a dame si zvacsit prsia … au

A co nase krasne tvaricky? Tam prichadza podla mna ta najvacsia zmena, ked nahodime tapetu a vyzerame ako uplne iny clovek
Pri rannom pohlade do zrkladla sa na vas pozera ina osoba, ako potom, ked si dame makeup, puder, ceruzku, spriralu , lesk … ale samozrejme, pri zachovani co najvacsej prirodzenosti.
Alebo 🙂 si dame nakreslit permanentny make up … k tomu 3D mihalnice a sme chick 🙂 … opat mozeme vyuzit sluzby plastickeho lekara a tiez zubara, a dame sa prerobit k nasej spokojnosti

Neda sa zabudnut na vlasy, ked sa z kucierky stane slecna s rovnymi vlasmi, alebo opacne … ale si nechame prirobit nejake vlasy navyse… aby sme zrazu boli dlhovlasky, s bohatou hrivou, no problem

K tomu perfektna manikura, pedikura, depilacia, saty z luxusneho obchodu … a makeover is done 🙂
ale kolko namahy … a penazi to stoji ….

otazkou tiez je, ci to robime pre seba, aby sme sa citili spokojne, ale pre vas muzov, aby ste boli spokojni vy s nami 🙂

Ale ved pre krasu sa musi trpiet, to nam stale hovorili … ako vam muzom, ze vy predsa neplacete …

takze v podstate, to nie ste ani vy, kto trpite, ale my 🙂

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26815x
Priemerná čítanosť článkov: 1676x

Autor blogu

Odkazy