… v bubline

18. marca 2011, Natalie, live the life

Nie som typ cloveka, ktory dokaze alebo teda, dokazal byt dlho ticho. No moje okolie ma svojim sposobom prinutilo, aby som sa to naucila … vnimat svet, bez toho aby som ho musela komentovat. Zo zaciatku som si myslela, ze sa zblaznim byt v tichosti cely den.
Casom som pochopila, ze len tak byt ticho … a pocuvat ludi, je aj celkom zabavne a poucne …

To ako kazdy z nas si zije v tom svojom svete … ako si je kazdy istym sposobom taka rucna brzda sebe samemu … ako mame strach prekonat samych seba … aby sme dokazali zit stastne a spokojne.
Nie je lahke prekonat svoj strach a to uz z cohokolvek. Niekedy to ani nie je strachu, ale o fixnej predstave, ze takto je to spravne, a ziadna ina moznost neprichadza do uvahy. Vdaka tomuto pohladu je vela z nas „zablokovanych“, pretoze nedokazeme akceptovat nazory a sposoby inych ludi, ktorych nasledne odsudzujeme.

Z vlastneho pozorovania, povazujem za takyto blok tvrdohlavost, zatrpknutost … pricom netrpi len osoba, ktora je tymto blokom “trpi” ale aj ti, ktori ju obkopuju … samozrejme ako pri kazdom nasom „zabrzdeni“.
Je to aj strach …. kedze sme zvyknuti na nieco … a prisposobovat novym veciam je tazke, … ale ma to aj svoje caro, co vela z nas tiez nie je schopnych pochopit …
Istym blokom aj viera … uz v cokolvek … ked sa nedokazeme stotoznit s nazormi inych … a potom ich odsudzujeme a odhaname od seba … pretoze nedodrzuju tie iste pravidla ako my … ale ved pravidla su aj na to aby sa porusovali, samozrejme v ramci normy 🙂 aspon takto som to kdesi zacula 🙂
A toto je len zopar zalezitosti, ktore nam sposobuju, ze nedokazeme akceptovat seba a inych … ale ved vsetci sme len ludia … mame svoje chyby … no urcite stoji za to, aby sme na nich pracovali – prasknutim tej nasej bubliny 🙂