Založ si blog

Tanec okolo tyce … hodina druha

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok

A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim.

S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku.
Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … taky maly panko, s ktorym sme sa zatial dali do reci .

Padla otazka, ze preco som sa na to dala … ako sa mi to paci … ved predsa nebudeme sediet po tichu 🙂
“sranda a pekne telo musi byt, tak preto “ on sa vyjadril, ze podla neho to nemoze byt narocne … take to tocenie sa okolo tyce … no ja som po prvej hodine vedela, ze to vobec nie je tak … teda, ze je poriadna makacka …
Kazdopadne, mal by si to sam vyskusat, aby vedel, co “jeho baby” musia zvladnut.

Hudba zapnuta … po rozcvicke sme si s Katkou zopakovali chodenie okolo tyce … moju prvu zostavu a pokracovali sme v novych krokoch …

“styri kroky okolo tyce, ruku musis mat co najvyssie … tak to bude pre teba jednoduchsie … potom zastanes … lavu ruku das pod pravu …. mierny kruzivy pohyb lavou nohou dopredu … poloz ju od tyce co najdalej… to iste zopakujes s pravou”

No neviem ci si to viete predstavit, ale poloha v ktorej som sa prave nachadazala vyzerala asi takto : nohy rozkrocene na siroko …. chrbat oprety o tyc.

“pomaly sa zosunieme dole … potom opries lavu ruku o koleno … a stacis ju este nizsie … vratis do povodnej polohy, a s druhym kolenom urobis taky isty pohyb, pricom pravou rukou sa budes drzat tyce”

Takze … nasiroko rozkrocene nohy a este do toho nejake vabive pohyby …. Katka sa tvari, akoby v tych prazdnych kreslach ktore tam su, aj niekto sedel. Ja toto zatial nezvladam … len sa bavim sama na sebe … ako mi to nejde.

“teraz sa pomaly a ladne postavis … a ukoncis to krokom dozadu, aby si mala vhodnu poziciu na dalsie pohyby“

Opat raz … predpokladam, ze to neznie narocne … ale, je to akoby ste robili drepy … len okolo tyce.

Tentokrat som odchadzala so svalovkou na stehnach a zadku 🙂 … pokracujem stale vyssie a vyssie

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

Zenska krasa

17.07.2011

Pri pohlade na stranky zliav, lutujem vsetkych muzov … moznosti zdokonalovania zenskej krasny su nekonecne … Na jednej strane je super, ze mame tolko moznosti , ktore nam pomahaju zvyraznit nasu krasu , ale ked to vsetko skombinujeme, je mi vas muzov uprimne luto 🙂 Pretoze sa moze stat, ze vecer zbalite jednu kocku, a rano sa zobudite pri druhej …. A to pocas noci , vlastne neprebehla [...]

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26866x
Priemerná čítanosť článkov: 1679x

Autor blogu

Odkazy