Založ si blog

Archív: marec, 2011

… v bubline

Nie som typ cloveka, ktory dokaze alebo teda, dokazal byt dlho ticho. No moje okolie ma svojim sposobom prinutilo, aby som sa to naucila … vnimat svet, bez toho aby som ho musela komentovat. Zo zaciatku som si myslela, ze sa zblaznim byt v tichosti cely den. Casom som pochopila, ze len tak byt ticho … a pocuvat ludi, je aj celkom zabavne a poucne … To ako kazdy z nas si zije v tom svojom […]

Pokračovanie článku

Chces ma … Chcem ta

Ked na niekoho velmi myslite, tak si privolate jeho pritomnost … mozno ho nestretnete, ale minimalne vas postretne vsetko, co Vam ho pripomina … piesen v radiu … jedlo … mozno nejake to slovo, ktore bolo len to vase … osudove stretnutie dvoch ludi … on … nestastie v laske ho prenasledovalo uz dlhsie obdobie, praca tiez nic moc …. jeho zivot len tak plynul …. ona … vecne […]

Pokračovanie článku

Najdeny pokoj

Zacinam mat pocit, ze uz stastne konce ani neexistuju. Vsade kam sa pozriem,riesime, preco byt radsej nestastni ako stastni. … zjavne sme prilis hrdi na to, aby sme sa dokazali povzniest nad malichernostami a skusili sa sustredit na pozitivny vysledok, miesto toho, aby sme si to nestastie v hlave sami privolavali … V jedno krasne, slnecne popoludnie som si sadla do auta a vyrazila na […]

Pokračovanie článku

Kedy to uz pride …

Z casu na cas do nasho zivota vstupi osoba, ktora v nasom srdci zanecha hlboke stopy. Myslim ze kazdy z nas uz taku stretol, alebo sa s nou stretava do dnes 😉 … Tato story je zaujimava uz len tym, ze to bola laska na prvy pohlad, skusana roznymi zivotnymi skuskami, a este stale jej zaver nie je jasny. Na zaciatku je vzdy vsetko ruzove, zalubene pohlady … letme dotytky … prve bozky … […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26861x
Priemerná čítanosť článkov: 1679x

Autor blogu

Odkazy