Založ si blog

Adela …. v office

Kolko casu potrebujeme na to, aby nam nasi kolegovia zacali liezt na nervy?

Adela sedela v office, pracovala, z casu na cas browsovala po nete, checkla si zlavy a popritom celom jej zvukovu kulisu robili kolegyne, ktore si veselo stebotali o tom, kedy dnes idu cvicit, ake topanky si idu kupit … a ked debata skoncila, jedna z kolegyn, “slecna Dupotava” sa postavila, ze ide domov. Po troch “odpracovanych” hodinach uz asi nevladala rozpravat, tak sa zbalila a odisla. A bolo ticho ….

Az sa to Adele nezdalo, ze nikto nerozprava, a ze sa vsetci aspon tvaria pracovne 🙂 No kto by nechcel mat taku pracovnu dobu, ako slecna Dupotava. Prist do prace na 3 az 5 hodin, pokecat, kavicka … a dovi … pokracujeme zajtra.

No celu situaciu zachranuju slecna Hanblivka, so slecnou Studentkou, ktore opat prerusili mlcanie jahniat a debatka pokracuje.

Este ze existuje sluchatkova metoda, ktoru si Adela nasadila a bez akychkolvek dalsich zbytocne vypocutych slov …. pracuje …

Tak prijemny zvysok pracovneho dna vsetkym Vam 🙂

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Tanec okolo tyce … hodina prva

19.07.2011

Som clovek, ktory rad skusa nove veci … A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv … Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom … Skoncila som pri tom, ze taky [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26849x
Priemerná čítanosť článkov: 1678x

Autor blogu

Odkazy