Založ si blog

Tanec okolo tyce … hodina prva

Som clovek, ktory rad skusa nove veci …
A kedze zacalo leto, rozhodla som sa, ako povacsina ludi, ze treba zacat na sebe makat … ved predsa nechcem vystavovat svoje sunky na obdiv …

Co by som tak ale mohla zacat robit … plavat, behat, posilka … zacala som snad so vsetkym … ale nic ma nebavilo … tak som patrala, po niecom zabavnom a tiez ucinnom …

Skoncila som pri tom, ze taky Tanec okolo tyce – Pole dance, by nebol zly … chvilku som patrala na nete … ake su moznosti … ci su otvorene nejake kurzy … alebo si musim vymysliet nieco ine … nakoniec som nasla na nete striptizovy klub, ktory ponuka kurzy Pole dance

Zavolala som tam, ci je to aktualne … s Katkou, ktora to vyucuje, sme sa dohodli, kedy mozem prist … vo stvrtok, a ze si mam priniest kratasy, tricko, alebo plavky a tiez topanky na vysokom podpatku ..
Ja som si predstavovala, ze si dam kratasy … tricko … tenisky, nieco pohodlne

Srdce mi bilo ako zvon … co som si to vymyslela … no ale idem do toho

Prisiel stvrtok, zbalila som sa … a vybrala sa do striptizoveho podniku … samozrejme pocas dna 🙂 opat som bola poriadne nervozna … ze co ak mi to nepojde … ako to cele bude prebiehat … a co zac bude Katka

Ale celou cestou na kurz som mala usmev na tvari … lebo sa mi nechcelo verit, ze na co som sa to dala … minimalne myslienka, ze ja idem do striptizoveho podniku a tancovat, mi pripadala vtipne …
Ked som bola na mieste, Katka ma uz cakala … utle a velmi sympaticke ziena.
Prezliekmi sme sa … ja som si dala tricko, kratasy, topanky na podpatku … Katka nahodila plavky a sandale … uff … mala som pohlad plny zavisti 🙂 … a isli sme na vec

Najprv rozcvicka … kto by to bol povedal, ze este aj pred Pole dance sa musime rozcvicit … ved tocenie okolo tyce nevyzera velmi narocne …. zacali sme hlavou .. rukami … trupom .. take, pre mna zvlastne pohyby panvy dopredu … dozadu … nakoniec nohy … a strecing.

Fuuu … cela som sa klepala … stres, panika … ze co teraz.. ja a tyc? 🙂

Zacali sme chodzou okolo tyce … hlava nabok … ruka hore … nohy blizsie pri tyci … “pozeraj sa na mna ako to robim a opakuj po mne” … akoze vyzera to jednoducho a krasne, ked to robi profesional, ale keby ste videli mna … bola som velmi rada, ze som tam sama

Ked uz som chodila okolo tyce ako tak, Katka navrhla, aby sme vyskusali nieco dalsie … “prejdeme sa okolo tyce … pokrutis hlavou okolo svojej osi, potom trupom a nakoniec zadkom” … opat, znie to jednoducho … ved co moze byt zlozite na kruzivych pohyboch telom … ale zladit toto vsetko dokopy … ach jaj … opat raz som len krutila hlavou … ze toto asi nebude len taka sranda … a ze v podstate dievcata, ktore to robia, musia mat brutalnu kondicku

Takze este raz … elegantna prechadzka okolo tyce, ladny a kruzivy pohyb hlavou, trupom a zadkom

Na prvu hodinu by aj stacilo …

Dalsi den som sa zobudila so svalovkou na stehnach …

Bude to makacka … ale verim, ze vysledok bude stat za to

Tanec pri tyci … tretia

02.08.2011

Po druhej hodine, som odchadzala so svalovkou stehien a zadku … opat zopar dni oddych, aby sa moje telo zregenerovalo. Prisla streda … ako mi bolo povedane pred prvou hodinou, ze si mam zbalit kratasy, aby mi moja koza pomahala brzdit, alebo zachytit sa na tyci … a ja som si zbalila “nohavice” po kolena, tak teraz som si zbalila kratasy , ktore boli tesne pod zadok … Katka vedela [...]

Tanec okolo tyce … hodina druha

21.07.2011

Po prvej hodine Pole dancu som mala neskutocnu svalovku na stehnach …. preto sme sa s Katkou dohodli na dalsej az o niekolko dni … utorok A bol tu utorok … zbalila som si svoje svestky … tricko, kratasy po kolena 🙂 a topanky s najvyssim podpatkom, ktore vlastnim. S usmevom na tvari, som sa vybrala do striptizoveho podniku. Tentokrat Katka meskala, otvorit mi prisiel majitel podniku … [...]

Zenska krasa

17.07.2011

Pri pohlade na stranky zliav, lutujem vsetkych muzov … moznosti zdokonalovania zenskej krasny su nekonecne … Na jednej strane je super, ze mame tolko moznosti , ktore nam pomahaju zvyraznit nasu krasu , ale ked to vsetko skombinujeme, je mi vas muzov uprimne luto 🙂 Pretoze sa moze stat, ze vecer zbalite jednu kocku, a rano sa zobudite pri druhej …. A to pocas noci , vlastne neprebehla [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Natalie

Life is short. There is no time to leave important words unsaid.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26853x
Priemerná čítanosť článkov: 1678x

Autor blogu

Odkazy